zondag 15 januari 2017

Nog even kerst....


Eindelijk na een jaar dit kaartje afgemaakt....
De basiskaart heb ik uitgesneden met mijn silhouette en het Design Papier is van Maja Design...


Tilda heb ik ingekleurd met mijn copics:

Huid: E11-21-00-000
Wangen: R20
Haar: E44-43-41
Kleding: BG10-11-70-72
Schoenen: E44-43-41
Kaars: C5-3-1
Schaduw: C3-1-00
Kaarslicht: Y15-13-11
Blaadjes rond kaars: BG93-96 


De hartjes en bloemen heb ik bewerkt met gesso. De hartjes zijn van Dutch Doobadoo...


Ook heb ik natuurlijk weer een aantal dies van Marianne Design gebruikt.

Liefs,
Diana
xxx

4 opmerkingen:

  1. Wat een dot van een kerstkaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een kaart.
    Mooie kleurtjes, leuke vorm en prachtige stanzen heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na een jaar?? Wow... hij is wel heel mooi! Veel te zien, mooie vorm!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...