zondag 31 augustus 2014

Merci...


Vandaag wil ik jullie een heel leuk merci doosje laten zien die ik gekocht heb bij Cards etc. Shop... Er zit ook een standaard bij om hem neer te zetten maar ik heb 2 doosjes gemaakt die ik met een tussenstukje met elkaar heb verbonden (zie foto onderaan) ik heb het doosje uitgesneden met mijn Silhouette maar heb je deze niet...je krijgt er ook een PDF bestand bij zodat je hem met de hand uit kan snijden. 

Het schattige stempeltje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Copics:

Haar: E47 - 44 - 43 - 42
Huid: E13 - 11 - 00 - 000
Wangen: R20
Jurkje: RV99 - 95 - 93 - 91
Schortje: W1 - 00


De vlindertjes zijn van dutch doobadoo... en het design papier is van Maja Design...


Met dit mercidoosje doe ik mee met de volgende challenges:

http://simplymagnolia.blogspot.nl/ 

Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties...
Ik ga weer aan de knutsel en wens jullie een hele fijne zondag nog toe.

Liefs,
Diana xxx

20 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuke creatie gemaakt.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje Diana, en wat een lief stempeltje is dit!!! Prachtig ingekleurd.

    Fijne zondag!
    Liefs Thea
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Diana,
    De Silhouet staat ook op mijn verlanglijstje hoor, want met de hand uitsnijden wat ik best veel doe, is
    toch wel veel werk! Als je de doosjes dubbel maakt heb je ook dubbel plezier van het lekkers!!!
    Magnolia heb je prachtig ingekleurd en het ziet er heel mooi en verzorgd uit!
    Fijne zondag verder en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke creatie het ziet er erg lekker uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk Merci doosje Diana.
    Leuke stempel en mooi ingekleurd.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie creatie met dat lekkers er in Diana, lief magnoliastempeltje en mooi ingekleurd....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie uitwerking, en bedankt dat je mee doet op de challenge bij SYW.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel erg leuk uit,
    gaaf om te geven ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Diana,
    wat een ontzettend leuk chocoladecadeautje!
    Ziet er zo mooi uit. Je hebt ook prachtig gekleurd!
    Groetjes en ik ben benieuwd of je nog meer geknutseld hebt vandaag.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje! Bedankt voor het meedoen op Stampin your Way Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hum! Merci chocolates card, what a great idea! Many thanks to join us for special Crafty Ribbons Challenge birthday and good luck from Christelle DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very cute thanks for playing at crafty ribbons

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan Diana! Zoooo lief! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet er dit lief uit, zo mooi.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterend doosje gevuld met merci's.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig mooi Diana, wat kan jij geweldig mooi inkleuren!
    Leuk bedacht zo twee tegen elkaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit ziet er heel mooi vrolijk, en prachtig ingekleurd uit. Een toppertje :-)
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Diana
    wat heb je dit schattig gemaakt en zo leuk om cadeau te geven.
    liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. erg leuk Diana, heb zelf ook verschijnende gemaakt..
    heb blijft altijd een leuk cadeau.

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi
    ik heb een vraagje hoe heb jij hem zo gedaan met die randjes ik heb geen silhouette maar wil hem ook zo graag maken maar weet niet hoe ik dat gedaan krijg graag zou nik dat van je weten

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...