dinsdag 28 april 2015

Tilda with Angel the Horse...



Ik heb mezelf opgegeven voor een online workshop met de Silhouette bij Nicole Verkooijen en heb daarna deze kaart gemaakt... Hij is echt super leuk om te maken en het is weer eens wat anders...


Tilda en Angel heb ik ingekleurd met mijn copics:

Paard - E50 - 42 - 43 - in de oortjes E47 (schaduw)
Manen: E47- 44 - 43 - 41
Haar Tilda: E41 - 43 - 44
Huid: E11 - 00 - 000 Wangen R20
Jasje: R85 - 83 - 81 - 0000
Broek: W1 - 0 

Met deze kaart doe ik mee met de volgende Challenges:

Card Mania - Flowers
Paper Creator's - Flowers
AnMaCreatief - Foto inspiratie
HobbyVision - Spring
De Egel - Letters en/of Cijfers

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden...

Liefs,
Diana
xxx

12 opmerkingen:

  1. Ik vind em niet leuk, maar gewoonweg SCHITTEREND...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaartje Diana, wat heb je het afdrukje schitterend gekleurd en gaaf is de tekst friends.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch mooie kaart Diana!!
    Heel knap gemaakt met de tekst bovenaan.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een geweldige kaart, je kunt super mooie dingen maken met de silhouette. (ik heb er geen, maar woe weet)

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Diana, heb je alweer een mooi kaartje gemaakt samen met Nicole! Gaaf lijkt me dat!
    Het is weer een prachtig kaartje, maar dat zijn jouw kaartjes altijd! Mooi die letters erboven!!!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw Diana wat een super mooie kaart!
    prachtige stempel afdruk en die letters bovenaan is ook top!
    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit weer een dotje Diana en zo enig die letters boven aan!!! Ik noem het altijd wondermachines en juw kaart laat zien dat het nog waar is ook hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is onwijs leuk met de letters er boven! Zo lief je afbeelding echt schattig...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Diana,
    ik vind het een geweldige kaart! Hoe kom je erop die letters zo?Oof was dat onderdeel van de workshop?
    Helemaal leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief zeg !
    Plaatje is te gek helemaal met het hekje en de wolkjes erbij.
    En natuurlijk weer prachtig ingekleurd.
    Groetjes,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk dat je meedoet met onze 'Letters/cijfers' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...