maandag 6 oktober 2014

Het begint met een M en eindigt op otte...

Hoi dames,

Ik heb veel vraag gekregen op deze en mijn andere blog en via privé mailtjes of ik de webwinkel wil vermelden....Dit gaat erg tegen mijn principes in maar weet zelf eigenlijk ook geen oplossing meer... het enige wat ik hierna nog kan doen is aangifte bij de politie... Ook kunnen we er nog zelf om gaan maar Almere is wel een beetje ver en dan word het een principe kwestie maar mijn man wilde wel rijen zei hij...
Maar ik zag ook dat ze nog op de creabeurs in Rijswijk staat in november.... Maar ik er gelijk een daagje van... ;-) 

Vandaag staat mijn geld er nog steeds niet op... En laat ze nu niet gaan zeggen dat ze de kans niet heeft gehad want als je het vandaag overmaakt dan staat het er meestal ook vandaag op..... dus het had er al lang op kunnen staan. En ze hoeft ook niet aan te komen dat ze ziek is o.i.d want dat zet je op je site en ik heb haar 1x aan de telefoon gehad en toen was er niets aan de hand. En het ergste vind ik nog dat ze gewoon nergens op regeert... Niet op mijn mailtjes en niet op mijn telefoontjes/ ingesproken berichtjes.... Ze neemt de telefoon simpelweg gewoon niet meer op! 

 Ik heb haar ook al verschillende keren gemeld dat ik haar naam ga noemen als zij niet mijn geld terug gaat geven.... dus bij deze.... de webwinkel begint met een M en eindigt op otte... nou, de rest kunnen jullie zelf wel invullen denk ik... Ik had het nooit van haar verwacht omdat je op verschillende blogs tegenkomt dat zij de spulletjes van haar vandaan hebben en er doen er ook verschillende mee aan de challenges bij haar....

Maar ik ben eens verder gaan speuren en zag op haar rekening staan dat als ik wilde betalen met Paypal ik erbij moest vermelden: "I send money to family and friends" Is dat niet een beetje raar voor een bedrijf? Maar oké, ik had met bankoverboeking betaald dus las dat later pas....

Ook zie ik nergens de nieuwe producten van MD of Joy... Terwijl ze wel deze merken verkoopt... Dus de webwinkel is ook niet meer up to date... Er staan wel 2 Pre-order artikelen van MD in de webwinkel maar deze zijn bij de winkeliers al lang binnen... Raar! 

Ook is zij na 4 september niet meer verder gegaan met de challenge op haar blog... zonder vermelding van een rede... Degene die de laatste challenge heeft gewonnen schreef ook al in de reacties dat zij al 2x haar adres heeft doorgegeven maar geen reactie terug heeft gekregen en ook nog niets heeft ontvangen... Ik denk dat ze er naar kan fluiten...

Ik weet dat er ook zijn die gewoon goede ervaringen hebben met deze webwinkel maar bij mij is het 1x maar nooit meer!

Ik denk dat ze nu wel de moeite neemt om mij te bellen/mailen ;-)

Liefs,
Diana.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Diana
    Ik hoop zeker dat je reactie krijg na dit bericht! Ik heb ook geen goede ervaring met M. Er word gewoon niet gereageerd, 2x gast DT geweest en je wordt gewoon vergeten met niet plaatsen van je gemaakte kaart en een persoonlijk geschreven stukje wat ze wilden hebben van mij, na veel mailtjes eindelijk wel, maar na 4 uurtjes werd er al een andere
    kaart geplaatst, daar ging mijn werk! Dus ook nooit meer!
    Heel erg bedankt voor het bekend maken van, zodat er niet nog meer de dupe worden!
    Jij veel geluk met je order! Ik hoop echt dat het goed komt!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 maar nu zullen dat er ongetwijfeld heel wat meer zijn. Echt zuur voor jou Diana maar je hebt meer dan genoeg geprobeerd dus ik vind het heel fijn dat blogland nu weet waar het aan toe is!! In het verleden heeft er echt wel vaker op een blog een heel slechte ervaring gestaan en ik ben daar altijd heel dankbaar voor. Moet zeggen dat ik tot op heden nog nooit een slechte ervaring heb gehad maar je zou er bang van worden om nog een bestelling te doen. Ik wilde vorige de week iets kopen en zag een idioot hoge prijs voor een knipvelletje, gewoon de komma verkeerd gezet denk ik maar dat kun je zelf niet corrigeren bij je bestelling en dan moet je wel een belachelijk bedrag overmaken. Ik dus direct het contactformulier ingevuld en op het blog waar staat dat er aanbiedingen zijn gereageerd en wat denk je..5 dagen verder en nog steeds NIET aangepast dus ik kan daar nog steeds geen bestelling doen. Zoiets begrijp ik dus echt niet en ik vind het heel dom want de concurentie lijkt me moordend! Maar van elke tegenvaller leren we denk ik dan maar!
    Hoop dat je spulletjes nog komen, liefs xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hé...dat is raar....dan is er inderdaad iets aan de hand met dat winkeltje.
    Ik ben een paar keer in haar winkeltje geweest. en heb daar ook (dit jaar) stempels besteld. geen problemen.
    ik schrik wel hiervan....oei.....ook ik heb af en toe haar winkeltje verwezen op mijn blog.....eeeks! dat ga ik gauw veranderen.
    Ik hoop echt dat je spulletjes ontvangt. en wordt opgelost.
    maar raar vindt ik het wel...

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Diana,

    Jeetje dit is toch echt niet leuk meer zeg, baaaaalen hoor.
    Hoop nu echt voor je dat je er verder mee komt.
    En ja ik zou ook op die beurs gaan kijken hahaha, dan kán ze er niet
    meer onderuit als je haar face tot face confronteert !

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha, bij deze (web) winkel heb ik ooit eens iets besteld al een aantal jaren geleden. Maar had toen ook een vraag waar ik geen antwoord op kreeg. Heel vreemd toen al, gelukkig had ik niets betaald en ben er ook nooit meer langs geweest. Dit is echt niet normaal zo ga je niet met klanten om. Er zijn dan ook maar een paar webwinkels waar ik bestel en dat zijn er niet veel ;-) Hopelijk komt het goed en krijg je je geld nog terug en anders inderdaad aangifte doen!!!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb daar ook wel besteld en eigenlijk mijn spulletjes netjes gekregen, ook al duurd het soms wat langer voordat je het krijgt. 1 x had ik een stempel besteld en die is nooit aangekomen en toen ik dus bleef mailen en bellen, kreeg ik via haar man te horen dat dat het risico van het verzenden was en dit dus mijn eigen schuld was, waarop ik dus heb aangegeven dat de regels niet op haar site stonden en dat ze niets meer aan mij zou verkopen en dus kreeg ik naar lang zeuren mijn geld terug, want de stempel kon ze niet meer leveren want dit was een speciale die ze speciaal had besteld op vraag van mij. De laatste tijden nooit meer bij haar besteld omdat ze best prijzig is

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Diana. Wat een verevelende situatie! Ik kan me voorstellen dat je erg kwaad bent. Teleurgesteld.... Jij hebt betaald en waar blijven de spullen dan. Hier klopt iets niet.. IK hoop dat je de spullen nog krijgt. Anders inderdaad maar aangeven. Fijn dat je ons waarschuwt. Want er moeten niet meer mensen de dupe worden. IK ben niet zo van online bestellen. Het is wel gemakkelijk en je hebt de producten snel in huis. IK hoop voor je dat alles goed afloopt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...