dinsdag 30 september 2014

Warm Winter Wishes...


Hoi Allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik heb gemaakt met de nieuwe producten van Marianne Design... Deze heb ik gisteren opgehaald bij Hobbywebwinkel Just a Note en kon niet wachten om ermee aan de slag te gaan...


Ook de binnenkant heb ik aangekleed... De ronde tekst stempel is van Nicole Verkooijen...

Hier kunnen jullie de overige producten vinden:

Tim Holtz Distress ink pad Brushed Corduroy (voor het hart van de bloem)

Ik hoop dat jullie hem weer mooi vinden...

Liefs, 
Diana xxx

18 opmerkingen:

  1. Deze stempel staat ook op mijn verlanglijstje. hij is echt leuk en je hebt het dan ook leuk verwerkt. groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Diana,

    Wat een pracht van een kaart,
    echt heel gaaf gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Diana,

    Wauw, supermooi kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig dat nostalgische stempeltje en alle afgeronde hoeken vind ik ook heel leuk Diana!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee schitterende kaarten Diana!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig die stempels. Je hebt er mooie kaarten meegemaakt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Diana,
    ik kom helemaal tot rust bij op je blog. Echt geweldig leuk de muziek erbij.
    Je kaart is super mooi, top voorbeeld voor de webwinkel! Had hem daar al gezien.
    Groetjes Anita
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan zeg. Ik had deze nieuwe stempeltjes ook al gezien en vind ze erg mooi. Leuk om er nu een kaart mee te zien. Mag bij mij ook op mijn verlanglijstje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig Diana, de bloem is ook heel mooi.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owww Diana ik heb dit stempeltje ook in mijn handen gehad vandaag, en je voelt 'm al nu natuurlijk spijt, hihi. Wat een prachtige kaart heb je er mee gemaakt, die kun je met een gerust hart versturen hoor...schitterend!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Mooie producten allemaal!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart zeg Diana En die stempel is ook heel mooi.
    mooie spullen!!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi kaartje en wat is dit een lief stempel groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige winterse kaart!!
    Mooi kleurgebruik!
    Je hebt er (ook) weer een volger bij ;)

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is je kaartje Diana en verrukkelijk de mooie muziek die ineens ging spelen!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig kaartje Diana en lief stempeltje.
    je hebt mooie producten gebruikt.
    heerlijk de muziek die je hoort.
    fijn weekend en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...