vrijdag 3 oktober 2014

Ik ben zoooooo kwaad....!!!

Zoals jullie weten heb ik zelf een hobbywebwinkel gehad... Deze heb ik pas verkocht dus moet mijn spulletjes nu ook zoals jullie online gaan kopen... Vorige maand heb ik een bestelling geplaatst bij een webwinkel in hobby artikelen... Best een bekende webwinkel.... Dus betrouwbaar dacht ik... Ik had daar o.a. een mal besteld die achteraf nog niet op voorraad was bij haar maar wel al besteld bij de groothandel.... Uit ervaring weet ik dat dit dan redelijk snel binnen is dus heb netjes mijn bestelling betaald zodat als de mal binnen zou komen bij haar zij deze gelijk op zou kunnen sturen... Stom, stom, stom.... had ik nooit moeten doen want tot de dag van vandaag heb ik nog mijn spulletjes niet binnen en zij reageert nergens meer op...Na een aantal onbeantwoorde mailtjes heb ik haar toch 1 keer aan de telefoon kunnen krijgen en toen zei ze dat de mal niet binnen gekomen was en zij zou hierover gaan bellen en ze zou mij dan de volgende dag terug bellen.... niet dus!  Ik heb haar tot vandaag de tijd gegeven om mij terug te betalen maar tot nu toe staat er nog niets op mijn rekening. Heb net het antwoordapparaat ingesproken maar ga er vanuit dat ze daar ook niet meer op gaat reageren... Ik heb een klant nog nooit zo behandeld en ga er dan denk ik automatisch van uit dat zij ook net als ik serieus met haar webwinkel bezig is en serieus met haar klanten om gaat . Ik bestel alleen maar bij bekende webwinkels en zo zie je dat het dan toch nog mis kan gaan....
Ik zal haar naam hier (nog) niet noemen omdat ik nog een klein hoopje heb dat ze het toch nog netjes af gaat handelen maar moest even mijn gal spuwen...

Groetjes en een fijn weekend,
Diana xxx

12 opmerkingen:

  1. Dat is zeker niet netjes ik hoop dat ze het nog op de juiste manier gaat afhandelen en dat jij de mal krijgt
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel heel vervelend kan mij voorstellen dat je even je gal moest spuwen, ik hoop dat je snel je geld terug krijgt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook enorm kwaad worden, zo ga je zeker niet met klanten om!! En dat je even je
    Je hart wilde luchten, snap ik heel goed! Het minste wat een webwinkel kan doen is je te woord staan en een oplossing zoeken samen met de klant. Ik hoop echt dat het voor jou een goede afloop krijgt en anders zeker de naam noemen! Voor jou is dit zreker niet te bevatten Diana....jij weet natuurlijk hoe het werkt! en hoop echt op het beste!
    Liefs Gerie


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een akelige en uiterst teleurstellende ervaring Diana en ook hoop dat het alsnog goed kom maar zo niet: wil je aub de naam wel melden op je blog zodat er niet nog meer slachtoffers komen?? In het verleden is dat echt wel gebeur, at is het fijne van blogs...de leuke en de onaangename dingen met elkaar delen en elkaar zeker voor dit soort lui waarschuwen, onze hobby kost immers al geld genoeg!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me voorstellen dat je baalt Diana en ik hoop dat het nog opgelost wordt.
    Zo niet dan wil ik ook graag de naam weten want zo iemand gun je geen klanten meer.
    Ik hoor graag hoe het afloopt en voor jou ook een fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Diana,
    het is mij helaas ook eens overkomen en ik meen dat die webwinkel niet meer bestaat. Dat hoop ik tenminste en mocht je echt niets meer horen, dan ben ik wel benieuwd of het dezelfde is... Ik was ook onztettend kwaad, dus ik leef met je mee!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg vervelend Diana, dat dit gebeurt..ik heb het nog nooit meegemaakt en heb al bij veel webwinkels besteld, ik vind ook de je de naam hier gewoon neer kunt zetten, maar misschien komt het nog goed..succes
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rond uit vervelend, zo ga je niet met mensen om. Ik hoop dat het gauw opgelost wordt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat het zo gaat daar doe je niet weer een bestelling Dit is geen manier om met mensen om te gaan Ik hoop voor jou dat het binnenkort nog komt.Ik ben ook volger geworden.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo ik kan me indenken dat je boos bent ik heb ook een vervelende ervaring met een web winkel ik hoop niet dat het dezelfde is zo ga je toch niet met elkaar om groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vreselijk dat mensen niet beseffen dat je zit te wachten op zo'n bestelling. En als het dan uitloopt om wat voor reden dan ook, je ook niet normaal te woord willen staan. Helaas het komt vaker voor. Ikzelf heb het ook meegemaakt!!!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tjonge hier schrik ik van! Wat toon jij hier veel geduld en dat je het kwijt moet snap ik heel goed. Ook dat doe je nog heel netjes. Ben bang dat dat mij niet zou lukken.
    XOXO Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...